Groots genieten
in de Zaanstreek

Activeer Pas

Wanneer moet ik mijn Pas activeren? Of is deze al geactiveerd in de winkel en/ of door PUUR ZAANS?

Heb je de Pas online aangeschaft en per post ontvangen? Dan hoef je de Pas niet meer te activeren. Jouw pas is al door PUUR ZAANS geactiveerd. Hier heb je een email over ontvangen. Je kunt dus gelijk met het wachtwoord dat je per email ontvangen hebt INLOGGEN. Zo kom je op jouw persoonlijke pagina terecht om je profiel te bekijken, je spaarsaldo te checken en het (geautomatiseerde) wachtwoord te wijzigen.

  • Heb je de Pas in een van de aangesloten winkels aangeschaft, is jouw Pas gelijk gescand door de winkelmedewerker en heb je jouw email adres moeten doorgeven? Dan is jouw Pas al in de winkel voor je geactiveerd. Je hebt dan gelijk een email ontvangen met het wachtwoord om direct te kunnen inloggen!
  • Heb je de Pas in een van de aangesloten winkels gekocht, is jouw Pas dus NIET gescand en heb je ook je email adres niet doorgegeven? Dan dien je jouw pas nog WEL te activeren. Vul dan (hiernaast op deze pagina) jouw kaartnummer en de activatiecode in, die vermeld staan op de achterzijde van jouw Pas en klik op volgende.