Groots genieten
in de Zaanstreek

Referenties loyaliteitssystemen

PUUR ZAANS onderscheidt haar door haar unieke loyaliteitssystemen in combinatie met de loyalty passen en door technisch hoogwaardige producten te leveren en klantgerichte service te verlenen. Hieronder een greep uit onze referenties.
PUUR ZAANS probeert iedereen zo persoonlijk mogelijk te assisteren, ze komt graag langs bij u om vrijblijvend haar loyaliteitssystemen; spaarsysteem, beloningssysteem en klantsysteem te presenteren en te demonstreren en haar ervaringen met collega’s uit uw eigen branche met u te delen.

Hond en Kat aan de Zaan

‘Met het spaarsysteem én klantkaart zien wij meer consumenten in onze dierenspeciaalzaak en is onze omzet gestegen. De meeste klanten willen graag een pas en men spaart dan ook voor interessante kortingen. Via de website kunnen de klanten inloggen met pasnummer, postcode en huisnummer om direct hun spaarsaldo op te vragen en hun bestedingen in te zien. ‘

Rituals

‘De consumenten willen graag beloont worden en daar zorgen wij met de Loyaltypas van PUUR ZAANS voor. Bezoekers in onze winkel ontvangen altijd een mooie korting op hun aankoopbedrag, op vertoon van de PUUR ZAANS PAS’. We hebben trouwe klanten die graag een omweg maken om bij ons voordeel te halen.

Ondernemersvereniging Zaandam

‘Met de komst van het loyaliteitssysteem en de invoering van de Zaanse Mantelzorgpas, in samenwerking met gemeente Zaanstad, is een groot succes een een aanwinst voor alle ondernemers. Het loyaliteitssyteem van PUUR ZAANS werkt gebruiksvriendelijk, eenvoudig en effectief en leidt tot extra klantenbinding, omzet en winst.

Drogisterij Dio

‘Hoe leuk is het als je een blije klant kunt belonen met extra spaaracties? De PUUR ZAANS PAS wordt namelijk breed ingezet onder verschillende doelgroepen. Zo kunnen wij nu ook onze klanten meer belonen en ze helpen om hun spaardoelen te behalen.’

Straathoekwerk

‘Eén betaal-, spaar en cadeaupas voor steeds meer deelnemende winkeliers en verenigingen maakt sparen en betalen nog eenvoudiger dan ooit. In 2018 zijn wij gebruik gaan maken van het unieke Loyaliteitssysteem van PUUR ZAANS in combinatie met de Zaanse jongerenpas om de risicojongeren te waarderen en ze te stimuleren om hun doelen te behalen. Door collectief aan te sluiten aan 1 digitaal loyalty- en communicatiesysteem biedt PUUR ZAANS dé oplossing! Sindsdien loopt alles op rolletjes. Onze cliënten (risicojongeren), de aanbieders (winkeliers en verenigingen) en alle pashouders (gebruikers) kunnen nu met 1 loyalty pas gebruik maken van het spaarsysteem, beloningen ontvangen en (herhalings)aankopen doen.

Gemeente Zaanstad

‘Inmiddels beloont gemeente Zaanstad, in samenwerking met het Sociale Wijkteam en Straathoekwerk, haar cliënten (mantelzorgers én risicojongeren) met de Loyalty pas (de Zaanse Mantelzorgpas v.s de Zaanse Jongerenpas). Deze zijn bij alle aangesloten winkels en verenigingen in Zaanstad geldig en levert veel voordeel voor alle partijen op’.

Shell

‘Het systeem werkt heel mooi, wij hebben gekozen voor de optie van betalen en sparen: De klanten kunnen met de Loyalty pas betalen en krijgen gelijk spaarpunten per besteding. Dus gelijk bonus. Bij voldoende gespaarde punten krijgen ze dus 1 extra gratis wasbeurt. De klanten zijn zeer tevreden en wij ook’!